Tuesday, May 21, 2013

Ayah layan Amni jaga baby

 
 
Semalam kami pergi Giant nak cari set table budak-budak.. suami aku nak beli kan untuk Amni...
 
Citernya on Sunday tu, Amni mengamuk nak set table tu.. aku lak larang suami aku beli table tu.. sbb kitorg baru je beli toys utk dia "set baby". tapi malam tu Amni duk main baby tu kat meja TV..sian dia tak de meja nak main..pastu dia rasa dia ganggu mak ayah dia nak tengok TV..dia pun main sorg2 kat katil bilik..suami aku pun rasa kesian kat anak dia main sorg2 kat katil bilik..
 
so malam semalam suami aku nekad nak cari set table untuk Amni, so dapat la set tu hehe
 
 
 
tengok Amni tak sabar nak suruh Ayah dia pasang table tu..
 
 
 
setelah siap dipasang..terus main sampai ajak tidur pun tk nak hehe
 
 


 Main dengan baby lak hehe...tu baby baru beli la tu..set skali dgn benda2 atas meja tu hehe
 
 


 
 
ni video Ayah layan Amni jaga baby...
 
 
 
 
HAPPY bila tengok Amni HAPPY..sampai sanggup Amni tahan mata, tak nak tidur...

2 comments: